maisema

maisema

torstai 2. helmikuuta 2017

Tuskailua

Hip ja hei.. terve vaan täältä sängyn pohjalta.
Kyllä en muista milloin ois viimeks ollut näin "heikko ja kipee olo"..
iso-veljeä lainaten " kyllähän se kolottaa,kun virranjakajan kantta raottaa"
.. troppia naamaan vaan ja nurin.
Ainut vaan,että pitäs olla yhteydessä Kelaan,työkkäriin ja ties minne. Maksaa laskuja..vastata sähköposteihin ja ja...
Kelan palvelunumerossa ruuhkaa, työkkärin virkailija soittaa 2vkon sisällä..
en yhtään ihmettele,jos ihmiset ei sairastuttuaan jaksa hoitaa paperisotaa. Kyllä on aika hidasta ja työlästäkin. Eilen jonotin Kelaan kaks kertaa yli 20 minuuttia. Ja putosin linjalta. Soittopyyntöä ei pystynyt jättämään ruuhkan vuoksi :(
Mutta johan mä oon tässä vuoden kellunut ja tässä viel jonkun aikaa pysyy pinnalla.
Mutta onnellinen olen,että nyt jo kotona.
Ihana herätä aamulla omasta sängystä.
Tänä aamuna jo puuro tuoksui,kun heräsin. mun oma äiti on täällä apuna <3



Noki hoitaa :)

Paljon tässä parissa päivässä on jo ehtinyt miettiä. Kunpa löytyisi työkokeilu paikka tästä kodin läheltä ja vaikka aluks 2-3pv viikko. Sitten, jos pystys tekemään vaikka 1/2 työaikaa esim. eka vuoden niin sais istutteen ajettua ns.sisään. Nyt vaan pitää toivoa,et saisin kuntoutus polilta tukea ja apua tämän työllistymisen suhteen. Tässä aikaisemmin oon niin monta kertaa "hakannut" päätä seinään ja väsyttänyt itteni niin toivon,että nyt saisin hyvän alun tuleville työkuvioille. Työvuosia ois kuitenkin vielä kivasti jäljellä. Näissä mietteissä siis tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti